Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 09:00   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Knerten (7. klasse) elsker hjemmeskole. Han er introvert og svært glad i skolearbeid. Nå får han jobbe med oppgaver helt uforstyrret og så har de en times møte på Teams hver dag. Han har lenger skoledager nå enn ellers, og mener at han får gjort uendelig mye mer enn når han fysisk møter på skolen.

Snuppa (9. klasse) skal være pålogget mellom 9.30 og 14.00 hver dag og kan når som helst bli kontaktet av lærer. De har opprop hver morgen. Hennes utfordring er at hun får veldig lite oppgaver i forhold til arbeidstiden, og at hun kjeder seg ganske mye. Hun har kommet frem til at hun kan høre på lydbøker mens hun venter på at skoledagen er over (hun er dyslektiker og leser normalt sett ikke frivillig, så dette med lydbøkene er smått genialt for hennes del). Hun er så stor at vi har liten innsikt i hva hun leverer inn, men vi har ikke hørt noe fra lærerne hennes, så vi regner med at det er på nivå med det hun vanligvis presterer. Men frøkna er svært sosialt anlagt og savner interaksjonen med vennene sine noe innmari slik at hun driver både seg selv og oss foreldre til vanvidd. (Jeg forstår hvorfor det blir sånn, men det er ikke noe stas.)

Jeg leser på facebook og her inne og kjenner at jeg er veldig takknemlig for at jeg har store og selvgående unger nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat