Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-19, 18:12   #26
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor strevsomt er det å ha katt?

Jeg synes ikke det er noe strev å ha en katt. To katter var mer strev, mest fordi de ikke var så gode venner. Hvis jeg skulle hatt innekatt så hadde jeg funnet en som allerede var innekatt og som trengte et nytt hjem. Jeg fant en slik på finn.no en gang, og hun ble min pus. FOD lar ikke katter bli adoptert hvis de ikke får være ute og det tenker jeg er en grei regel. Evt få en katt som er voksen og som ikke vil så mye ut. Den ene katten jeg hadde var sånn at hun bare var ute i hagen på sommeren, i pent vær, men ellers ville hun bare være på verandaen der hun ikke kunne gå noe sted, i tillegg til at hun var inne såklart. Hun var egentlig selvvalgt innekatt de siste årene. Ellers må jeg si at jeg synes det er så hyggelig med katt, det er så mye selskap i dem og alle mine katter har vært interessert i meg og mennesker generelt. Anbefaler katt som husdyr på det varmeste

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat