Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 19:43   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppfordret til å stemme ved stortingsvalget?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Synes det er rart å si at man ikke kjenner noen som vurderer å ikke stemme, som begrunnelse for å ikke oppfordre til å stemme. Har man altså så stor innsikt i hva folk tenker og gjør at man vet at alle stemmer?

Om noen har kommet til meg - som har stemt på alle valg som har vært siden jeg ble 18, - og oppfordret meg til å stemme, så har jeg kjent på trass, altså. Jeg prater mye om valget. Det har opptatt en del av hodet mitt, så jeg tror jeg med sikkerhet kan komme med påstanden. Den ene svigerinnen min vurderte sist å ikke stemme. Da fikk hun høre det. I år sendte hun meg snap etter at hun hadde stemt

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat