Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 19:21   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere er begge "retorikk før politikk"-personer. Jeg fatter det ikke. Det kan da ikke være "samma det" om landet blir styrt borgerlig eller sosialistisk, vel? Sylvi Lishaug kan bli påkjørt av bussen i morgen for alt vi vet...

Jeg har alltid vært veldig mot rødt, men så synes jeg at Erna har gjort en ganske grei jobb som statsminister. Men jeg fikser ikke at FrP skal få skrike ut og holde på som de gjør, derfor stemmer jeg ikke på Erna eller noe av de som gjør at de som sitter nå blir sittende.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat