Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 22:54   #58
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superlæreren?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Det kan jeg skrive under på at du gjør. Samtidig så går du derfra med et par tips om ting du kan prøve ut. Jeg har også sett på tv-programmet med ham og kommet ut med nye metoder som jeg kan bruke.

Et ganske ferskt eksempel er en elev i en av parallellklassene til den jeg underviser i nå på 8. trinn. Eleven er en av mange som sliter litt på skolen. Vi har oppdaget at eleven er rasende flink til å tegne, og det er noe vi kan benytte når eleven skal lære nye ting. I stedet for å ta notater kan eleven tegne. Osv. Det hadde i allefall ikke jeg tenkt på før jeg var på seminar med Tjora.

Tegnenotater har jeg drevet med i 15 år, det er ikke noe nytt, men det er flott at flere blir kjent med metoden.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat