Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 22:46   #57
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superlæreren?

Tjora er flink han, og jeg syns det blir litt dumt å kritisere den jobben han gjør fordi vi andre har andre rammebetingelser. Den jobben han gjør blir ikke dårlig bare fordi han har få elever som er håndplukket til oppgaven. Samtidig så er det et faktum at jeg har 135 elever per uke i år, hadde jeg hatt 10-20 stykker på full tid så ville jeg helt klart kunne lært hvem som helst å regne brøk og de fleste andre grunnleggende ting, og jeg er ikke en gang mattelærer.

Det som jeg syns er kjipt med sånne programmer er at det skapes et inntrykk om at noen har funnet veien inn til Paradis, og det blir liksom litt hallelujah over det hele. Riktig så hallelujah er det neppe det Tjora gjør. Jeg har stor tro på både forskning og gode lærere, men at det finnes en vei som er Den Rette For Alle har jeg ikke særlig tro på.

*mettet av foredrag om Hattie på egen skole og på samtlige av mine tre barns foreldremøter*

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat