Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-11, 11:07   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superlæreren?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg trodde lærere ønsket seg mer kurs?

Hvis det er relevante og lærerike kurs, så ja. Ellers har jeg nok av andre ting å bruke tiden på. FP, f.eks.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men er det greit å være en gjennomsnitlig god lærer? De fleste lærere er vel helt middels. På samme måte som for andre yrkesgrupper. Er det greit at barna har en middels god lærer? Det burde være det tenker jeg. Det hjelper liksom ikke at det finnes noen få "superlærere" som kan få til det utroligste med lite ressurser og store klasser, de fleste er ikke slik og det er ikke noen grunn til å kritisere det tenker jeg.

Selvsagt er det greit å være en gjennomsnitlig god lærer, det er vel rom for forbedring hos de aller fleste av oss når det gjelder dyktighet og effektivtet på jobben, vil jeg tro?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat