Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-11, 10:19   #42
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superlæreren?

Jeg synes også denne tråden er litt sutrete, men jeg skjønner godt at dere sutrer litt egentlig, jeg tror jeg hadde gjort det selv. For å dra fastlegesammenligningen enda litt lenger blir det litt som når vi som sitter på sykehus med mer tid til rådighet og alle undersøkelsesmaskinene og spesialistapparatet til rådighet kritiserer legevakten for å ikke ha funnet ut av det selvfølgelige i løpet av de få minuttene de har til rådighet og med enkle midler.

Uansett. Jeg tror nok denne mannen er av de bedre pedagogene vi har her i landet. Men han er jo ikke i en egen klasse, det er mange slike. Og det er mange gode lærere, en haug gjennomsnitlige og noen dårlige og uengasjerte.

Men det slike programmer viser er jo ikke først og fremst hvor dårlig de vanlige lærerne fungerer, de viser i mye større grad at ved å sette inn nok ressurser på riktig måte kan man få utrettet veldig mye også der elevene har store hull og har mistet troen på seg selv. Og hvor mye tv-kameraer har å si for motivasjonen, det blir tilsvarende slankekrigen og den slags programmer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat