Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 20:43   #54
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det som skremmer meg aller mest er ikke disse sinte unge mennene som jo ikke er så langt unna det som skjer i England nå (selv om det der er hele gettoer med dem).

Jeg ble litt nysgjerrig på denne sammenligningen, det er mulig jeg misforsto. Mitt inntrykk er at de sinte unge mennene i Norge er folk som har det de trenger og vel så det, de fleste av dem. Når etnisiteten til folk, prisen på alkohol, bensinpriser og veistandard er det som provoserer folk mest og det man bruker sin samfunnsengasjerte energi på - så tyder det etter min mening på at man har det ganske bra, og at det kanskje er en del av problematikken. De sinte unge mennene i England klager på at de mangler jobb, mat, hus, bil og hjem og sånt har jeg inntrykk av.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat