Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-23, 09:52   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planteskole - Slik lærte Serafin noe nytt

Tilbake til planteskole, jeg har aldri reflektert over det tror jeg, faktisk. Mamma jobbet på en planteskole da jeg var liten, men da var hun faktisk student, så det kunne/var i teorien være en skole for henne også. Men siden det heter nursery på engelsk så har jeg nok satt det i en viss sammenheng. At det er plantene som skal læres opp. Men det ER jo litt komisk begrep. Og veldig interessant i en større etisk diskusjon om hva som utgjør meningsfullt liv. Ref. at endel veganere ikke vil spise sopp, for det er så på grensen til intelligent liv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat