Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-21, 12:05   #56
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matpakke - hva har barna/ungdommen med?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg lager ingenting. Her har ungene hatt ansvar for matpakkene sine selv i mange år. Den ene 8.klassingen nevnte det faktisk for noen dager siden, litt sånn humrende over oppdagelsen at noen i klassen fortsatt får smurt matpakke av foreldrene sine. For henne var det like absurd som om jeg skulle børstet håret eller knytt skoene hennes.


Da kan hun himle riktig godt av at jeg fikk matpakke laget for meg til jeg flyttet hjemmefra rett etter vgs. Jeg var selvsagt i stand til å gjøre det selv, akkurat som barna mine er, men Pappa syntes det var hyggelig å gjøre og jeg synes det er hyggelig å gjøre for barna mine. At noen sammenligner det med hårbørsting eller skoknyting synes jeg er absurd all den tid dette ikke handler om uselvstendighet, men om å gjøre noe koselig for andre.

Ellers er jeg veldig enig med Zulu. At mange synes brødskiver er god matpakke er selvsagt helt i orden, men at alt annet enn det skal være noe utenom det vanlige eller fancy kan jeg heller ikke forstå.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat