Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-20, 18:46   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har flere på lager, men jeg kan begynne med denne som skjedde for en drøy uke siden:

Pelen i Sogn og Fjordane: Utsjekking på hotellet og den lokale mannen i resepsjonen med tilhørende lokal dialekt spør hvordan oppholdet har vært. Jeg svarer: Vi har hatt det kjempeflott! Han sier: SJEKK FØRE.

Ja, ikke sant, tenker jeg! Her er vi virkelig på banen for vi har fulgt med på føret ettersom vi skal til Galdhøpiggen Og der skal det snø og vi har sommerdekk. Noe jeg selvsagt forteller for å vise at vi følger med. Jeg forklarer ganske inngående, men skjønner heldigvis ganske raskt at det var feil svar. Jag må spørre igjen hva det var han sa. Svaret var: KJEKT Å HØRE.

Haha, nesten helt lik min fra en ferietur denne uka:

Vi stopper bilen utenfor en Coop-butikk. Møter en dame ned puddel og blir stående og snakke. Jeg forteller om vår puddel, som døde i fjor. Hun er blid og hyggelig og skravler om både sin egen puddel og puddelen vår, og så sier hun: «Skal dere til Meny?». Jeg blir litt perpleks, tenker at vi står utenfor Coop, liksom, og hvorfor skulle vi til Meny? Så jeg svarer «Er det en Meny her også?». Jeg husker ikke helt hva hun svarer til det, men mannen min ler, og det viser seg at hun har spurt «Skal dere til med ny?». Altså ny hund...

Følte meg litt teit, men det var jo ikke mulig å høre forskjell...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat