Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 09:19   #309
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Kan værsåværsåværså INGEN engang nysgjerrig-titte på The Goop Lab? Tusen takk for hjelpen.

Hvis ingen ser på den så kanskje de slutter å lage sånt. Og så slipper man å bruke krefter på folkeopplysning i etterkant.

Les heller en av de mange anmeldelsene i stedet for å (indirekte) sende penger til shaman-dyrker GP. Denne var dekkende tror jeg.

https://www.dagbladet.no/kultur/dra-...yneth/72068867

(Selv om jeg her nå egentlig gjør akkurat det samme som gooperne selv, nemlig å sluke andres anbefaling rått uten noen som helst form for evidens. Men den sjansen tar jeg. )

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv