Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 20:49   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Jeg sier jo ikke at folk føler feil, altså, men jeg er litt opptatt av å realitetsorientere farer for kvinner spesielt, jeg vil ikke tenke at jeg går gjennom livet som et potensielt offer i helt normale situasjoner. Å ha egne kvinneplasser, eller kvinnetaxier, for den del, synes jeg er helt feil angrepsmetode. Det er bedriftseier som må sørge for at parkeringshus og taxier og busser og togstasjoner og utesteder er trygge - for alle. Synes jeg. Og jeg tror at sånne løsninger bare bygger opp under forestillingen om at kvinner er i fare.

For å snu det, blir det ikke ellers en fare for at det er kvinnens egen feil hvis de velger å bruke en vanlig parkeringsplass eller taxi, og noe faktisk skjer?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat