Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 10:51   #61
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Familieparkeringen i sentrum parkeringshus brukes stort sett uten unntak av menn i dress, uten barn med i bilen. Jeg synes det er irriterende og frekt. Men enda mer irriterende er IDIOTER som parkerer på elbilplass når de ikke skal lade. Det er som regel også menn i dress, og nesten uten unntak med en Tesla. Kjempeirriterende for meg, som MÅ lade for å komme meg hjem igjen fra jobb.

Hos oss er det helt spinnvilt mange handicap-plasser utenfor alle butikkene, og de er aldri noen gang fulle. Jeg synes likevel det er frekt å parkere der, og gjør det selvsagt ikke selv. Men jeg kan ikke se at det er noe problem om noen står der og venter på noen (mens de sitter i bilen), sånn at de da kan flytte bilen hvis det begynner å fylle seg opp på de andre handicap-plassene. Jeg pleier å stå der hvis jeg kjører og noen skal inn å levere en bibliotekbok, kjøpe en liter melk, hente en pakke på posten osv. Men da står jeg da på den lengst vekk, det er 8 plasser utenfor både senter, butikk og post, og jeg sitter i bilen klar til retrett hvis det plutselig begynner å bli trangt om plassen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat