Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-21, 10:57   #57
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ja, men ikke som fører.

Var i en alvorlig ulykke på motorveien da jeg var tre måneder gravid med eldste.
Vi sto nesten helt stille for vi hadde stoppet for rådyr som skulle over veien. Vi hadde en bil ganske mange meter foran oss som også sto stille. Så kom en fullastet trailer bak oss, som ikke kan ha fått med seg noe som helst. Han dundret inn i oss, dyttet oss inn i bilen foran, og over i motgående kjørefelt. Jeg husker jeg tenkte at hvis det kommer noen fra den siden nå, da dør jeg. Da lastebilsjåføren skulle ut av sin bil, så måtte han tråkke på taket på vår bil.

Heldigvis hadde de også stoppet for rådyrene. Så da var sirkuset i gang! Med sykebiler, brannbiler, politibiler og redningsbiler. Veien var stengt i over to timer begge retninger for å rydde opp. Det var dobbeltside i Romerikes blad fra ulykken, og det sto at det var et under at alle kom fra det med livet i behold. Jeg var fryktelig støl, og exen hadde et bittelite kutt i hodet. Det var det liksom. Det var ikke vår tur. Vi hadde ikke engang bilseler på! I en gammal ascona B. Den bilen ble kondemnert.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat