Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-21, 18:40   #55
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg krysser for ja, men kaller det nesten-ulykke da ingen mirakuløst nok ikke ble skadet. Jeg kjørte leiebil mellom vest og øst, og etter en av tunnellene på en ny og fin vei var det glatt vinterføre. Jeg mistet veigrep og styring og vi snurret en gang eller to rundt, og baklengs i grøfta på motsatt side. Det kom biler både før og etter, og vi stoppet i en snøhaug som hindret oss i å havne helt ut i uføret. Jeg overlot rattet til mannen, og etter det tok det flere år før jeg kjørte på vinterføre. Er fortsatt ikke glad i å kjøre på vinteren, det gav meg en skikkelig støkk.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat