Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 01:08   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ja. Mange. Som barn var jeg en stund med på alt som skjedde av biluhell i familien. Jeg nevner: pårygget av en lastebil sammen med bestemor, utforkjøring med tante (ikke bare at vi havna i grøfta, men humpa nedover en lang skråning før vi endte på veien nedenfor - kutta svingen greit), snurra på glatta og traff autovernet med mamma, påkjørsel bakfra pga bråbrems også med mamma, brann i dashen på en bil med tante og onkel - jeg satt baki og hadde for sikkerhets skyld låst dørene, satt på da søskenbarnet mitt sneia en lastebil og skrapte opp hele siden på bilen.

Selv har jeg rygget på en rånebil, snurret på glatta og truffet autovernet, jeg og - også har jeg sittet på da eksen min brekket bilen til faren ned i grøfta.

Jeg er i dag en trygg og god sjåfør.

(også kaller jeg det biluhell - det er jo ikke skikkelige ulykker med personskade og totalvrakede biler heldigvis)

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat