Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-21, 10:34   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått fartsbot

Ja, det har jeg fått og det var faktisk på en FP-treff når FP var helt helt nytt og vi bare var noen 10-talls medlemmer. Det var overnattingstreff i Nittedal og jeg måtte kjøre hjem på natten (2-tiden) og jeg kjørte igjennom Åneby nordfra, så kamera og bremset kraftig ned til 60. Kom ned i 61, men det var 50 så jeg fikk bot og to prikker.

Ellers har jeg fått en til, men den ble avskrevet ettersom jeg hadde en politibil i utrykning bak meg og jeg var på utsiden av en lastebil og kjørte fortere for å komme forbi den for å slippe frem politibilen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat