Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-19, 12:57   #666
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Når en fra bedriftshelsetjenesten kommer for å sjekke arbeidsplass, og driver å snyter seg i et papir og bare tar det i andra handa for så rett og håndhilse på meg. Og beklager at han er snørrete. Vet ikke om han tok hintet hvor kvalm jeg syntes det var når jeg gikk rett og vasket hender etterpå før jeg ville ta på tastatur og alt på plassen min igjen. Han skulle heldigvis ikke røre det. Og jeg håndhilste ikke på han når han dro igjen, men han prøvde ikke heller heldigvis. Men jeg tok ikke noe initiativ heller. Ble ikke imponert over bedrifthelsetjenesten der gitt.

Elisabet er ikke aktiv