Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-21, 11:12   #664
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg trodde skolen lærte sist de inndro en telefon fra min sønn. Ta den gjerne men jeg bruker ikke 1,5 time på å hente den i min arbeidstid som inkluderer 3 mil kjøring. Så ja. Ta telefonen, inndra den resten av dagen. Men gi den for faen tilbake ved dagens slutt.
Og skal du ikke gjøre det så bør du som MINIMUM ha satt deg inn i skolens eget regelverk som IKKE hjemler at telefoner må hentes av foresatte. Velger du ALIKEVEL å ta nevnte telefon OG ringe foresatte for å avklare at telefonen må hentes KAN det faktisk være du får veldig tydelig beskjed. Og kanskje forstår hvor nevnte sønn får sin vrangskap fra #shitparent

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv