Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-18, 17:52   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få krydderurtene til å overleve mer enn to dager?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er faktisk umulig.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Harry Potter eller kanskje helst Albus.

PÅ sett og vis er jeg egentlig litt fornøyd med at det ikke bare er meg.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg synes koriander er veldig vanskelig. Den skal ikke ha for mye eller for lite vann. Den henger uansett.

Persille og basilikum får jeg til.

Det er mulig basilikum og persille står noen timer lenger enn korianderen her også, men ikke mange ...

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har fra Eva Solo og jeg syns stort sett at de fungerer.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg fikk det aldri til så min ble gitt vekk.

De koster jo litt, så jeg vil helst være litt mer overbevist før jeg investerer i en.

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Jeg har kjøpt sånn stofflignende potte der du putter oppi planten uten plastpotta. Kjøpte friske urter fra gartneriet. De holdt seg i flere måneder helt til jeg dro på hytta og glemte å sette de unna sola.

Interessant! Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg har lyst til å kjøpe skikkelig lys og så urter selv, men etter at kaktusen tak kvelden tror jeg det er lurt revurdere.



Jeg venter på sol og varme på terrassen. Krydderurtene stortrives der, nemlig!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat