Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-18, 17:30   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lite bad og størrelse på fliser

Det skal vel godt gjøres at et bad på fire kvm ikke virker ganske lite uansett hva man legger på veggene, men i mitt hode er det mer fargen på flisene som er viktig enn størrelsen, hvis man vil skape inntrykk av størst mulig rom. Eventuelt kan man også tenke på bruken av speil.

Uansett syns jeg jo at du skal velge det du liker selv, og ikke det en dum selger anbefaler. (Jeg trodde ikke du vil vurdere noe annet altså.)

Også ser jeg når jeg googler "lite bad inspirasjon" at mange har en helt annen definisjon enn meg på hva som er et "lite bad".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat