Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-18, 17:22   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite bad og størrelse på fliser

Vi skal pusse opp et bad på litt over fire kvadratmeter. Jeg har egentlig sett for meg hvordan jeg vil ha det, med ikke så veldig store fliser kombinert med mosaikkfliser på et mindre område. Men så var jeg innom den flisebutikken som fliseleggerne anbefalte, og ble utsatt for Kjempeflisemannen som mente at det var STORE fliser som fikk et lite bad til å se større ut. Han hadde i det hele tatt veldig sterke meninger og var ikke så veldig lydhør for hva jeg likte.

Hva er egentlig problemet med Megaflis? Er flisene dårlige? Eller er de bra nok for de svina som skal ha dem (altså meg og familien)? Jeg ble forvirret nå, for jeg tror egentlig ikke sånne kjempestore fliser er det jeg ønsker meg i det hele tatt.

Noen som har litt baderomsinspirasjon til små bad, som likevel kan ha et snev av luksus og spa?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat