Tråd: Mal i Word
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-08, 01:37   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mal i Word

Skal lage en prosedyresamling i Word, og er litt grønn sånn utenom vanlig skriving og formatering. Målet er å lage en blekke hvor side 1 er forside med litt info osv, side 2 er revisjonslogg, side 3 er innholdsfortegnelse og deretter følger de enkelte prosedyrene. Hver prosedyre har to deler, dvs to sider hver med en rekke forhåndsdefinerte felter.

Det jeg ønsker er at innholdsfortegnelsen skal genereres automatisk etterhvert som jeg legger til nye elementer, og at det skal gå an å legge til nye blanke sider m/tomme felter automatisk. Dvs ferdig med side 1 i prosedyre 1 -> over til side 2, ferdig med side 2 i prosedyre 1 -> over til side 1 i prosedyre 2.

Kanskje litt klossete forklart, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat