Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 16:19   #65
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Dette blir vår siste 17. mai-feiring her vi bor nå. Jeg er ikke glad i dagen slik den er nå. Opp i pork-otta og sette på folk og fe finstas, møte på skolen kl 08.45 for så å gå i tog, deretter skolearrangement med altfor lite stoler, fryktelig mye folk og gjerne dårlig vær. Så stopper alt bare plutselig opp og alle flyr hjem til seg og sitt.

For meg er denne dagen en familiedag og for oss som bor såpass langt unna vår familie er det litt stusselig å reise hjem og spise middag, kaker etc som en hvilken som helst annen dag. Familien er langt unna, venner og naboer har mer enn nok med seg og sine familier som er kommet på besøk, og her sitter vi "alene".

Men - neste år! Neste år er vi hjemme i byen vår igjen, og jeg skal allerede 18. mai invitere alt som kan krype og gå av familie og venner på en heidundranes feiring neste år!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat