Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-19, 13:46   #59
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du, som konfirmasjonsgjest, tenkt om følgende?

Bare det er greit for konfirmanten da. Det er noe med det å stå opp, skifte, seremonien, spenningen, gjester, evt tilreisende, festen, talene, høytiden... en hel dag med fokus på bare deg. Det mister man jo litt når man deler opp da.

Konfirmasjonsdatoer passer jo forøvrig ALDRI... Min valgte konfirmssjonsdato i september - takkskalduha, to dager før min egen runde dag. Der utgikk min egen familiefeiring med glans. :sutrerinnimeg:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat