Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 18:54   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.499
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ga smokkene til politiet

http://www.itromso.no/nyheter/article136827.ece

Sitat:

– Jeg har vært borti mye i mine 35 år i politiet, men dette var helt spesielt, sier operasjonsleder Arild Falck Johansen.
Itromso.no ønsker kontakt med mamma og sønn!


Torsdag formiddag troppet en treåring og hans mor opp på stasjonen og overrakk operasjonsleder Falck Johansen fire godt brukte smokker.
– Han hadde bestemt seg for å slutte med smokk da han fylte tre år og hadde sagt til moren sin at han skulle levere de til politiet. Jeg spurte han om han trodde det ville gå greit uten smokkene i kveld. Ja, svarte han og ga meg posen. Så nå sitter jeg her med fire smokker. Jeg må vel finne en plass å henge de opp i tilfelle han ombestemmer seg i kveld, humrer operasjonsleder ved Troms politidistrikt Arild Falck Johansen.
– Jeg har vært borti mye i mine 35 år i politiet, men dette var helt spesielt. Han må bli noe stort når han blir stor så bestemt som han var. Noen ganger får vi her på stasjonen slike artige overraskelser, sier Falck Johansen.
Som takk for smokkene fikk treåringen seg omvisning i politibilen og en refleks i handa før han stolt spankulerte ut av politistasjonen. Suttefri.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat