Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-19, 23:29   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.851
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt lille land - Trond og Haddy

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg kjenner jeg er utrolig skuffet over at tv2 gjør dette, og lar TG få lov til å ta drepen på HT på den måten. Jeg orker ikke se den, får helt neller av hele fyrens mangel på å ta inn over seg at han har gjort noen enormt store feil her.

Samme her.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har ikke sett programmet, men forvillet meg inn i kommentarfeltet. Massiv støtte til Giske («han er da ikke verre enn nordmenn flest») og unisont hat mot Støre og Hajik.

Mannen min så på så jeg kikket opp noen øyeblikk og jeg kan liksom ikke se det samme som kommentarfeltet skriver.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat