Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 00:38   #71
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kake skal jeg lage?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Oi. Skikkelig action hos deg i kveld.
Kaken blir sikkert kjempebra til slutt.

Håper det.

Skar den nettopp i to og la de to delene til mer avkjøling mens jeg pusset tennene. Pakket dem inn og frøs dem, men den ene delen var ikke 100% kald... jeg gir bæng. Det får bli som det blir.

Er glad jeg stekte kaken såpass lenge. Det hadde jeg nok aldri gjort hvis det ikke var for Niobes råd. Kakenålen var ikke helt tørr, men jeg turde ikke la den stå lenger, og den var dessuten «krympet» litt i kantene. Da jeg delte den så jeg at den fint kunne stått litt til.

Nå får vi se om jeg klarer å lage en glasur uten å spraye kjøkkenet med ostekrem. Og siden bunnene er frosne, så håper jeg å unngå den klassiske smuler-i-glasuren-problematikken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat