Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-22, 10:23   #137
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hen og de/dem?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Litt på siden, men jeg har lagt merke til at "annet" nå stort sett står i spørreskjemaer, der man blir bedt om å oppgi kjønn. Gjerne sammen med alternativet "ønsker ikke opplyse". Og det siste skjemaet jeg svarte på (som jeg tror handlet om transportvaner) var spørsmålet av typen "jeg anser meg selv som: mann, kvinne, annet, ønsker ikke opplyse det". Så verden går fremover.

Jeg svarer konsekvent annet/vil ikke svare i slike. Rett og slett fordi jeg anser kjønn som stort sett 100% irrelevant.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat