Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-21, 14:39   #3
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bygge klatrevegg?

En buldrevegg (altså klatring uten sikring) er gjerne rundt 3-4 meter høy, og krever at man har tjukkaser under.

Skal du ha tauklatring, kreves det mer utstyr, en helt annen form for sjekking av utstyr, og ikke minst at man kan å sikre hverandre. Trenger strengt tatt ikke brattkort, det er et krav man har for klatring til innendørs klatring på senter for de som sikrer, men man må ha skikkelig god opplæring. Jeg klatret i årevis uten brattkort, fordi vi klatret bare ute, men jeg hadde svært god opplæring.

Klatretak er rimelig kostbart, men det er ofte mulig å få tak i brukte tak på klatresenter.

Oppsummert så ville jeg ikke installert klatrevegg med sikring hjemme med mindre man har full kontroll på det man gjør.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat