Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-20, 10:44   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferietur til fjellet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det flere turer i området, Hyacinth? Dere leide leilighet?

Vi bodde på Gaustablikk høyfjellshotell. Mest fordi vi var sent ute og det knapt var noe ledig, og så fikk vi plutselig halv pris på hotellet, som i utgangspunktet er nokså dyrt. Vi havnet sammen med Northug og resten av Landskampen-gjengen.

Vi gikk kun den ene turen til Gaustatoppen. Men vi oppholdt oss litt i området rundt hotellet, og det er garantert masse turområder, uten at vi rakk å sette oss veldig inn i det. Det er opparbeidet turveier like rundt hotellet og vannene der, men jeg vet ikke hvor lange de er.

Jeg ble fjetret over naturen. Jeg er riktignok over gjennomsnittet opptatt av vakker natur, tror jeg, men det skal likevel en del til for å begeistre meg i Norge. (Ikke fordi det ikke er vakkert, men fordi det er så «vanlig».)

Vi tok også Krossobanen opp til toppen. Der er det virkelig masse turer. Vi gikk ikke så langt der, men googler man litt, finner man mange fine forslag.

Vi gikk heller ikke sabotørstien, men mange anbefaler der. Har lyst å prøve den neste gang. Jeg tror den er ca 8 kilometer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat