Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 12:25   #167
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvordan man innreder hjemmet sitt, er jo en veldig personlig ting. Jeg synes alle sånne ovenfra-og-ned-eier-ikke-stil-uttalelser bør unngås. Og det er forskjell på en stil som gikk av moten for 20 år siden og en som gikk ut i forrige uke.

Ja, den som forsvant for 20 år siden er antageligvis på vei til å bli trendy nå.

Jeg synes vel det er lov å fnise av masseproduserte "stiler" man ser i absolutt alle interiørblad, men det bør sitte svært langt inne å uttale seg nedlatende om andres hjem.

Furu har for øvrig vært hipt og kult ganske lenge nå, dog ikke i den blanklakkerte varianten, men det gjetter jeg på at miljøet er glad for.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat