Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 12:05   #165
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er STOR forskjell på hytter og bolighus,

Skillet går da ikke mellom hytter og bolighus?

Vi har slektninger som bor på høyfjellet, har mye furu og har skåret panel fra egen skog.
I byen jeg kommer fra har få hytter noe som helst av furu. Der er det enten minimalismen eller shabbychic som dominerer.

Jeg synes det må kunne gå an å le av interiør og de fleste her ville nok ledd rått om jeg la ut bilder av enkelte rom hos oss også. Det ville ikke passert som englespy eller furuhelvete, men det kunne sikkert blitt laget andre dekkende uttrykk.
Det som er litt vanskelig er balansegangen mellom hva som er morsomt og hva som er sårende og der ser jeg at jeg har måtte lære noe på interiørfronten. For dem som legger mer sjel i sånt er det nok mer sårbart enn for de av oss som vet at ting ikke er stilfullt og trendy. Jeg må derfor passe meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat