Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-24, 09:46   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha en Kärcher, men hvilken?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg har en som jeg bruker til det formålet, jeg kjøpte den billigste modellen. Den funker gull til formålet. Det jeg savner er flere kluter, men man kan kjøpe så mange ekstradeler man vil. Man kan ikke bruke den til tradisjonell rens av møbler, men kan selvsagt vaske møblene med dampen. Jeg kjøpte for å slippe å demontere dusjkabinettet for å få det skikkelig rent. Som en bonus er den veldig rask å vaske vinduer med. Den spesial greien fra karcher jeg har til det, bruker altfor lang tid i sammenligning.

https://www.jernia.no/praktisk-hjem/...c-1/p/12304900

Den likner veldig på den jeg hadde fra Biltema, den funker bra, altså? For det er nettopp de krikene og krokene jeg vil nå også.

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg pleier leie av privatpersoner jeg finner på Finn.no. Helt gull.

Også godt poeng! Ja, for jeg trenger jo ikke møbelrensemaskin i hverdagen. SÅ vaskegal er jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat