Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-22, 16:33   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Alternative sokler, kjøkken

Jeg driver og planlegger oppussing av kjøkken/stue. Det blir dessverre ikke full utskifting av Ikea Faktum-kjøkkenet mitt, så jeg får gjøre det beste ut av det jeg har.

Jeg har hvite høyglansfronter. Soklene er de opprinnelige fra 1995, bare malt etter at jeg bytta fronter. De er ødelagt og må byttes. Jeg tror det blir vanskelig å finne noe som matcher resten av kjøkkenet i farge og glansgrad, så da slo det meg at jeg kanskje kan mekke alternative lister ved å skjære til samme laminat som jeg skal legge på kjøkkenet, og flytte festene fra de gamle soklene.

Noen som har prøvd noe sånt, eller på generelt grunnlag tror at det kan fungere? Og kan det bli stilig, eller bare rart?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat