Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-14, 18:42   #12
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elimineringsdiett

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Har du fått sjekket om du har lite magesyre? Jeg har en bekjent som har hatt mye mageproblemer, og da spesielt rett etter måltider, men hun har blitt bedre av å ta HCL og enzymer.

Har ikke sjekket det, men kan jo hende... men uansett så er jeg mye bedre i dag også. Både med svimmelheten og magen. Hadde litt vondt i magen i går, samt på dagen i dag... men tror det er "mørkt" kjøtt jeg må ta litt rolig, kan det se ut som på matdagboken. Håper virkelig virkelig virkelig dette kan være løsningen. Den lille svimmelheten er virkelig ingenting iforhold til siste årene. Litt tidlig å rope hurra enda, kan jo fort bli svært skuffet - men nyter virkelig dagene jeg får som er mindre svimlende og mageplagde for de har det vært sykt mange av de siste 11 årene.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat