Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-13, 17:55   #8
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drikke til baby fra sju måneder?

Du gir kanskje grøt med morsmelkerstatning i. Jeg har aldri kjøpt erstatning til våre, de får vann til måltidene, men jeg kjøper grøt med mme i eller blander i morsmelk selv. Minstefrøkna her får litt sviskesaft også fordi hun blir litt hard i magen av all denne skikkelige maten (7mnd). Det har gått fort med henne, hun har vært så interessert i mat lenge så når hun endelig begynte å få grøt for en måned siden så gikk det slag i slag og vi er allrede oppe tre halve faste måltider i døgnet. Det kommer nok til å gå fint når jeg skal på jobb om en månedstid.

Ellers er det viktig å huske å gi noe med c-vitamin etter brød med leveropstei i eller sånn for da nyttegjør ungen seg bedre av jernet i kosten. Det finnes forskjellige ting. Jeg gir ofte litt frukt, sviskesaft eller pure.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat