Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 07:17   #76
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Pil

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men kanskje jeg skal begynne med det.. det meste går vel kanskje i en sånn Norgespakke.

Du vil nok ikke betale for pappeske pluss Norgespakke, det er dyrt. Jeg pakker i plast, gjenbruk, brunt papir og pakketeip. Får alt i dagligvaren. Jeg har kjøpt sporet frakt hos Postnord til 98,- og jeg har kjøpt porto hjemme og bare skrevet koder på pakken. Enkelt og rimeligere.

Jeg finner ikke høstklær i butikkene. Så jeg spurte på to Aiayu gensere på Finn.no, fikk god pris og gleder meg. Genserene er så deilig myke, men akk så dyrt i butikk.

Jeg selger noe og jeg søker vinterbukse til bønnestengelen på 165 cm, ikke mange jenter i den alderen som synes fôret vinterbukse er ok.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat