Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-14, 20:29   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Livsstilsendring", tips og hjelp ønskes

Jeg tror også det er vesentlig å finne noe en kan leve med over tid. Jeg har gått ned mye på GR i sin tid, men å skulle telle kalorier i årevis uten opplegget rundt tuller med hodet mitt, så det er helt umulig. Det som funker for meg er en moderat lavkarboutgave, med rom for utskeielser etter en litt streng innledningsperiode. Jeg har gått ned ca. 1/2 kilo i uken siden starten av november, noen uker mer noen mindre. Det går sakte, men det går rett vei.

Uansett, det som funker mot søtsug her er måltider med passelige mengder sunt fett og lite raske karbohydrater. Avokado, nøtter og kjerner hjelper veldig på søtsug. Grønnsaker i stedet for pasta, ris osv. Salater med proteinkilde og sunt fett i stedet for brødmat til lunsj. Mye bær, bare litt frukt.

Jeg har troen på at en ikke må følge en "isme", men finne noe som fungerer for seg selv og familien, og som sagt over tid. Lykke til!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat