Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-13, 13:35   #82
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det blir krukkehage et år til på meg. I sommer skal vi snekre ny trapp fra parkeringsplassen opp til hagen, lage stor, ny verandatrapp og fjerne den gamle, livsfarlige hønsetrappa, fjerne en ubrukelig platting og slipe og beise verandaer. Og kanskje male. Alt vi egentlig skulle gjort i fjor, med andre ord. Og så må vi grave opp en oljetank og få drenert sumpen av en plen vi har. Kanskje jeg kommer meg så langt som til å mure opp de bedene jeg har planlagt utpå høsten... Jeg får liksom ikke planta noe før vi har gjort unna alt grunnarbeidet.

Pjotten og jeg har sådd litt, da. Mest urter, men litt blomster også. Mens vi venter på muligheter til å få gjort litt ordentlig haging, er det nok løv å rake, ser jeg. :myser ut på elendigheta:

Hvordan gjør du det? Murer, altså? Må det være helt flatt og greier under eller?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat