Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 13:56   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre relevante ferdigheter (for eksempel datakunnskap):

Litt avhengig av jobben. Til en "alminnelig" jobb ville jeg kanskje skrevet noe slikt:

"Jeg har bred erfaring når det gjelder IT-baserte verktøyer, og meget god kompetanse på kontorstøttesystemer (primært Microsoft Office) og bruk av Internett. Jeg setter meg svært raskt inn i nye systemer og programmer og er flink til å bruke datamaskinen effektivt, både i jobbsammenheng og privat."

Hvis det var en jobb der tekniske kunnskaper var mer sentrale, ville jeg gått mer i detalj.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat