Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-21, 20:50   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.878
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FP

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Dette er mye større enn 17. mai og nyttårsaften for meg. For meg er det markeringen av at ungene mine skal få ha en normal ungdomstid fra nå av. Uten redsel for rødt nivå eller hjemmeskole og uten å få dårlig samvittighet om de gir noen en klem.


Jeg er selvfølgelig preget av at vi ikke har fått livet totalt forandret av dette. Eller det blir jo feil det og, men vi har fungert ganske bra som familie under dette, vi har ikke mistet jobben vår, og vi har ikke hatt spesielt mye karantene. Gutta har klart seg fint selv med hjemmeskolen og alt det der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat