Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-20, 23:26   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er ikke en action. Er det det du vil ha, er den nok ikke for deg. Jeg liker historiefortellingen, det visuelle og ikke minst bruken av musikk og lyd. Jeg syns premisset er kult, rett og slett.

Jeg ser den med Høvdingen, ikke Hiawata. Det er en scifi på samme måte som WW, og den tar for seg muligheter, moral og etikk med ny teknologi.

Neida, jeg kan se filmer som ikke er action også jeg, altså. Men jeg må innrømme at jeg har ikke fått med meg så mye av muligheter, moral eller etikk i de første tre episodene. Men du har kanskje sett flere?
Jeg mener IKKE å være kritiserende eller negativ eller noe altså, jeg vil bare gjerne forstå hvorfor dere liker den! Og kanskje komme dit selv for jeg også liker det visuelle og flyten i den, men innholdsmessig cathcer jeg den altså ikke.
(Jeg liker ikke Big Bang theory heller, jeg skjønner bare ikke humoren og jeg har virkelig, virkelig prøvd )


Sist redigert av m^2 : 15-03-20 kl 23:31.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat