Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 18:17   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?

Prøver meg litt frem selv her, med ny baby og nylig oppsagt avtale med CityMaid som jeg ikke var fornøyd med/som ikke var verdt 25.000 i året.

På "vanlige" dager vil jeg kunne gjøre en hel del, men problemet hittil har vært at det ikke har vært særlig mange vanlige dager (forkjølelse, jeg har hatt feber, jeg har avtale på helsestasjon eller det er påskefrokost i barnehagen, jeg får gjester til lunsj eller noen har vært innlagt på barneavdelingen med lungebetennelse).

Jeg innbiller meg at dere har liten størrelse på huset, og at kanskje utfordringen ligger i at det er greit å vaske når ikke alle er hjemme? I så fall ville jeg ha tatt barnerommene med våken mikro sprellende på gulvet, og stue/kjøkken/gang etter de andre barnas leggetid.
Jeg er vel egentlig overlatt til meg selv hva angår husvask, så jeg gjør som jeg vil. Men om dere nå er to som kan dele på det tror jeg det er lurt å bestemme 1. ukedag tingene gjøres og 2. hvem som skal gjøre det.

Og plan over alle planer: Rydde etterhvert så det går an å vaske når man skal vaske, og ikke behøver å bruke to timer på å rydde først.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat