Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-18, 15:52   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.694
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Albertine spiser alene

I morgen er det jobb igjen, og det er første ordentlige uke uten ungene. Jeg har lyst til å bli flinkere i matveien nå, etter å ha levd på "barnevennlig" mat de siste hundre årene. Jeg er drittlei av all mat på P, av fiskeprodukter og kjøttdeig, og av den eneste grønnsaken som blir akseptert, nemlig gulrot. Jeg har lyst til å spise ren mat, kutte pasta og ris, og spise mye mer av grønnsaker, urter og krydder.

Jeg har lyst til å ha fisk to-tre ganger i uka, minst en dag med ren vegetar, og jeg har lyst til å boltre meg i supper. Jeg har også lyst til å utforske grønnsaker og belgfrukter, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Finnes det noen blogger som fronter sunn og spennende mat for én?

Tar i mot tips og råd med takk, gjerne oppskrifter også.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat