Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-20, 12:08   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har sagt høyt flere ganger at jeg tror det er mannen. :fordomsfull mht menn når partner forsvinner eller blir drept:

Ja, det er vel statistikk like mye som fordommer. Men i hvert enkelt tilfelle kan det jo selvsagt være mange andre muligheter, som går på tvers av statistikkene. Hva jeg har sagt er en ting (under skravling med nære venner eller mannen, jeg går jo ikke på noen talerstoler eller blir intervjuet på tv i sakens anledning), men føler det blir noe annet å skrive det eksplisitt på nett, når det ikke er noen bevis eller man ikke egentlig har innblikk i saken. Det er vel derfor verken jeg eller noen andre har fått oss til å nevne det i tråden. Men de aller fleste har vel tenkt det.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat