Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-21, 12:38   #36
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg orker ikke begynne på noen veldig kompliserte strikkeprosjekter, for tida har jeg en Owlerybluse og en Loppisgenser på pinnene. (Sistnevnte har jeg riktignok rekt opp fem ganger, fordi jeg ikke blei fornøyd med fargene eller har kløna til økninger og diverse greier, men den er jo ikke vanskelig.)

Litt utfordringer har jeg likevel godt av, så jeg jobber med to ting: 1) Begynne å lese igjen (to bøker så langt i år), og 2) Begynne å trene. Har tatt mot til meg og spurt kollega som kan sånt om tips, så nå har jeg fått en øvelse for å trene vond rygg og tilbud om å få lagd treningsprogram (men det klarte jeg å tøyse bort). Det er en start, da.

I dag skal jeg dessuten lage noe spiselig av en hel, rå kylling, og det har jeg aldri gjort før.

Jeg leste først at du skulle spise en hel rå kylling. Det hørtes ut som en utfordring man burde stå over.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat