Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-06, 10:14   #21
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trygdemisbruk!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eh... det er forskjell på å få drite seg ut og få berettiget refs av sjefen uten nyhetsoppslag, og på å drite seg ut, bli forsvart av sjefen men hengt ut i samtlige av landets tabloide presser.

Jeg betviler ikke at det helt sikkert har vært knalltøft for ham, og en sykemelding er sikkert på sin plass også.

Men - problemet er at det finnes ganske mange andre mennesker her i Norge som har gått på en smell på jobben. Enten de nå har driti seg ut, kommet i konflikter, jobbet for mye for lenge, eller av andre grunner har kommet i en situasjon der de trenger en sykemelding en periode - av såkalte "psykiske årsaker". Disse menneskene har måttet tåle at de blir misstenkeliggjort som trygdemissbrukere. Og det blir gjort alle mulige tiltak for å "tvinge" disse menneskene tilbake i jobb.

Såvidt jeg husker er ikk FrP sist i køen når det er snakk om trygdemissbruk og å få folk tilbake i jobb? Da synes jeg det blir litt påtagende at det kommer en sykemelding såfort det begynner å blåse rundt øra.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat